Kullanıcı dostu.

1 Kasım 2009 Pazar

Aslında Uğur Tanrıver Kim ?

1-)Haber Salatası nedir ?
Yazarın 1 ilerdeki günlerde 2ye çıkartıcak bir kişisel gelişim günlüğüdür. Yazı ve yayın hayatına 27 Eylül 2009da başlayan bir blog çeşitidir. Ancak bu blog biraz daha farklı. Bir blogdan ziyade Uğur Tanrıverin hayatında yer alan olayları, atraksiyonları barındıran bir günlük desek daha doğru olur. Bu günlüğe biraz hayat dersi kattıkmıydı alın size kişisel gelişim günlüğü.
2-)Bu kişisel gelişim günlüğünde neler bulabilirim?.
Topluma pek faydam yok açık söyleyeyim. Ama etrafımdaki kişisel yazılarında mesaj veriyorsun diyor ama bunu isteyerek yapmıyorum kendiliğinden çıkıyor herşey. Bir olay toplumun kafasını çok kurcaladığı zaman hemen insanlara sorarım ve bunların fikirleri doğrultusunda bir yazı yazarım. Örnek olarak şu yazımı inceleye bilirsiniz.
Daha daha neler yazarım;
gün gün( yalan ne zaman istersem yazıyorum :P)günlük tarzında yazıyorum yazmaya değer bir günse hemen klavyemin başına oturup yazmaya başlarım.
Hayallerim hakkında yazarım, bazen çok umutluyum bazende çok karamsarım. (Örneği)
Ticaret hakındada yazıyorum, koyduğum hedefler projesinde 2010 yılında daha çok girişken olmayı düşünüyorum.
3-)Hedeflerin neler ?
Hiç yormamayım sizi.
4-)Eğitimin ne seviyede ?.
Lise 4 - Elektrik - Pano Teknoloji okumakdayım. Açık söyleyim elekroniği daha çok seviyorum.
5-)Nelerden hoşlanırsın sen bakalım ?

İnsanlar çok fazla yeteneğimin olduğunu söyle, elimi neye atsam o konuda bir süre iyi giderim. Hayallerim müzikle ilgili olduğu için müzik dinlemekten, müzik piyasasını takip etmekden... Çizim yapmakda çok hoşuma gidiyor aslında, hatta ticarete döktüm olayı. Büyük bir ışık var :P
5-)Blog yazmak seni sıkmıyor mu ?
Neden sıksın, kendimi daha rahat ifade edebiliyorum hem sözel zekamda gelişiyor :).

İnternette ben;
e-mail:ugurtanriver@hotmail.com
Facebook
Twitter
Formspring.me

2 yorum:

  1. elektronik kadar kötü birsey yok :D hahaha :D saka bi yana blogun gercekten cok hos, cok güzel yazilarin var.

    msnin varmi?

    YanıtlaSil
  2. Evet var, e-mail adresimi ekleyebilirsiniz ama genelde uur@arsivimiz.org'u kullanıyorum :).

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.