Kullanıcı dostu.

4 Ocak 2010 Pazartesi

2010 - Hedefler - Projeler.


Evet ayın4'ünde 2010 ile ilgili yazımı yazıyorum. Baya bir ilginç dimi. Elim deymedi, ama fark ettim ki "Pal Station" radyosunu dinlerken yazı yazasım geliyor...

Neyse bunları bir kenara bırakalım, 2010 da kendimi nasıl daha iyi hale getirelebilirim diye sormak istedim. Kendimce sonuçlara ulaştım.
İlk olarak odamı değiştirmeyi düşünüyorum;
-Odamın duvarlarına karikatürler ve karikatürlü posterler ile doldurdum.
-Kalan duvarları Tiesto posterleri ısmarlatarak büyütmeyi düşünüyorum.
-Şu anlık yaşamıma kadar hep dağınık bir odam oldu. Öyle daha çok seviyordum ama birde "derli toplu deneyim" dedim kendime odamı düzenledim. Herşey çok düzenli şimdi.
Değiştirdiğim diğer şey ise "kendim";
-Son senelerde baya kilo aldım, yeni farkına vardım ciddi ciddi. Spor salonuna başlıyorum bu hafta sonu.
-Yaşıma göre fazla siyasi bilgi biliyorum. (sanırım, yada bu bildiği siyasi ise.) Bu bilgilerde hep tek taraflı düşünüyorum. Diğer tarafdanda bakmayı deneyeceğim.
-Cidden geçtiğimiz senelerde çok konuşmuşum. Bunu kısmayı düşünüyorum.
-Bu sene zaman buldukça kitap okumayı düşünüyorum. Hedef sayım şimdilik 10 kitap.
-Gümünüz şartları içinde nasıl bir insan olduğuna önem vermediği için, çok uzun zamandır hiç sallamadığım(takmadığım) sivilce sorunumu doktorla görüşücem. Cidden kötü oldu cildim.
-Uzun süredir bir evcil hayvan vs, beslemediğimi fark ettim. Evde köpek, kedi sevmeyen bir annem olduğu için büyük ihtimalle 2 tane japon balığı alıcam. Umarım yakın zamanda balık sahibi olurum :P
Ticari projelerim;
Karikatür ile ilgili bir projem var. İnternet üzerinden satışaçıkartmaya az kaldı. Biraz uyuşuk davranıyorum bu konuda. İş adamı gibi oluyorum yani :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.