Kullanıcı dostu.

7 Ocak 2010 Perşembe

Hayallerimiz ve hayattaki sistem.


Bugun bir forumda takılırken "blog" kelimesini görür görmez "lan benim blogum vardı dimi" dedim kendi kendime. Uzun süredir yazmıyorum yada girip birşeyler karalamıyorum bugun içim fena sıkıldı cidden kötü oldum... Hayallerimi düşündükçe insanın içi sıkılıyor bazen...

Aslında hepimiz belirli bir sistemin parçasıyız kimsenin doğru dürüts mutlu olamadığı kimsenin istediğine ulaşamadığı bir sistem. Ulaşmak hedefinden önceki yapılan iş çalışmaktır, çalışan insan hedefe ulaşır derler hep ama yalan. A kişisi imkanları yok ama çalışıyor istediğine ulaşamıyor, B kişisi imkanları çok geniş çalışmıyor ama hedefine ulaşıyor. Benim hayallerim aslında diğer insanların düşüncelerine göre uçuk önümde bir kalabalık olsun bende onlara müzik yapıyım onlarda eğlensin hayatlarını yaşasın. Dj kabinin önünde değil arkasında olmak istiyorum ama imkanlar kısıtlı bu taşaron bölgede bir öğrencinin harçlıkları ile öyle setleri nasıl alabilsinizki en dandik mixer bile 213 Tl fiyatında. En çokda koyan ney biliyormusunuz bundan önceki sitemden kazandığım paraları gidip har vurup harman savurmak varken tırnak tırnakda olsa biriktirdim ve kendime mixman aldım(90 Tl). Bu aldığım aleti ev ortamı dışında ortamda kullanamadım emek veripde alıyorsunuz sırf hayalleriniz için ama onu kullanamıyorsunuz tam iş olucak diyorsunuz sonunda lan kendi başıma hayallerimi gerçekleştiricem diyorsunuz hop ses sistemimiz yok hayallerim ses sistemi yüzünden yeniden erteleniyor.

Böyle hep okurum Burak Yeter, Emre Serin gibi kişilerin biografilerini adamlar lisede nasıl toplamışsa toplamış imkan varmış demekki ellerinde liseden başlamış. Benim böyle planlarım teee 2 3 sene sonrasına atılıyor üniversiteye gidicemde oralarda çalışıcam alıcamda ölme eşşeğim ölme. yukarıda adı geçen djlerin hepsi benim gibi istemiyor bu mesleği set performanslarında yüzlerini okuyorum mutsuz gibiler en küçük bir mimik yok. Şahsen öyle sahneye çıksam dinleyenlerden daha çok eğlenirdim...

Eğer hayalleriniz için içinizde böyle sürekli bir sıkıntı varsa bazı durumlarda yada konuşmalarda bu sıkıntıyı hissetmiyorsanız beni anlayamazsınız... Şayet ben bu sıkıntıyı 5 senedir çekiyor hemde kafamı her yastığa koyduğumda...

2 yorum:

  1. Hayalleri gerçekleştirmek zor değil. Ankara'da mısın, gel bizim kafede haftada 1 gece geç dj ol :D Bedavaya başlarsın, sonra bakarsın iyi gidiyor, para bile kazanırsın.

    YanıtlaSil
  2. Hayır malesef ankarada değilim :). Kocaeli / Gebze insanlarınımn çoüu müzikten anlamıyor bile :) Teklifiniz için çok teşekkür ederim, hayallerim yalnızca yaşadığım yerde gerçekleştiremiyorum :).

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.