Kullanıcı dostu.

1 Kasım 2009 Pazar

01 Kasım 2Bin dokuz Tarihli Günün özeti.


-Sabah dershane için kalktım. Biraz yürüdüm 30 dk önce dershaneye vardım. Dün gözlemlediğim kuşlar yine aynı yerlerindeydiler. Onları izlerken biraz yalnız hissetim kendimi...
-Hocalarımız derse girdi ve ders anlatmaya başladılar. Sınav sonuçları elime geçti. Hangi konularda eksikmişim onları anladım
-30 Dklık arada tek başıma kantinde yemek yedim. Dışarıyı izledim biraz.
-Kuşlar yine oradaydı. Öğleden sonra 3 ders'e girip çıktık.
-Dershaneden çıktım eve doğru yürüdüm.
#Günün olayı: Eve gelirken, önümde yürüyen kız sürüsünün önüne geçtim. Kızın biri "Bu kim be " diyince diğer kızlarla göz göze gelip biraz güldük. Yoluma devam ettim.

#İzlediğim Video;


James Blunt - GOODBYE MY LOVER
Tarzımın uzağında ama sözleri beni bitirdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.