Kullanıcı dostu.

3 Nisan 2010 Cumartesi

Bugun fidan diktim

Evetttt, son senelerde yaptığım en değişik sosyal bir aktiviteydi bu. Okulca çam fidanları dikmeye gittik

*Sabah 9.30 okulun bahçesinde olduk ve yaklaşık 1600 fidanı depoda güzelce poşetledik
*Poşetleri minibüslere koyduktan sonra yaşadığım ilçenin bir köyüne gittik
*Köyde "Tarım işleri ve orman bakanlığına" ait olan bir bölgeye çukuları acılmız hazır bir bölgeye geldik.
*Burada fidan dikimini yaptık, 50/52 tane diktim şahsen .h
*Bol bol fotoraf çekildim
*uzun doğa yürüyüşleri yaptım

Çok yoruldum ama deydi hiç değilse bir dikili fidanım var 1 ay sonra gidip bakıp su dökücez tekrardan.

Eğlenceli ve çok yorucu bir gün oldu benim için

Not: Doğayı sev hee birde koru :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.