Kullanıcı dostu.

5 Nisan 2010 Pazartesi

Mutlu olmak ney bence, kimse mutlumu ?

Yeni bir yazı... Aklıma nereden geldi hiççmi hiç bilmiyorum  ama aklıma nerede geldiğiniz söyleyebilirim sabah okul yoluna kutularn yanında uyuyon köpeği görünce aklıma geldi, "bu burada soğukta, arkadaşlarımın çoğu neden mutsuz lan" diye sordum



Not: "arkadaşlarımın çoğu neden mutsuz lan" paylaştığınız aşırı melankolik, psikopat, depresif, aşk depresyonu içerikli şeyleri görebiliyorum :D

Mutlu olmak aslında her insanın yapamayacağını çok zor bir kavram, insan oğlunun yaradılışından olsa gerek daha fazlasını istemek normal birşeymiş gibi sürekli daha fazlasını isteriz biz insanlar. Herşeyin daha fazlasını mutluluk sanarız bu hep böyledir, para kazanır biri daha fazla para, aşık olur daha fazla aşık olmak ister, hızlı araba kullanır daha hızlı kullanır. Sonuçları hep kötü biter hani herşeyin azı kâr çoğu zarar derler ya cidden doğru bir söz.

Aslında sözlerde ufak yapıcan jestlerle insanlarda mutlu edilebilir mutluluğun en küçük birimi sözler yada yapılan hareketler o hareketi yaptıktan sonraki insanın suratında oluşan gülen ifadeyi görmeye değer kısa süreli bir mutluluk, bana göre hayatta sürekli mutlu olmak saçma, günlük mutluluklar en güzeli, bir insanın bir gününü güzel geçirte bildiysem ne mutlu bana hayatını mutlu etmeye gücüm yetmiyor, Tanrı güçlerim yok benim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.