Kullanıcı dostu.

2 Nisan 2010 Cuma

Belkide aradığım bu ?.

Kendimi bildim bileli house müzik dinliyorum, nedenini bende bilmiyorum, oturduğum yerde oynamamı sağlıyor sevdiğim müzik türü. Ama ne biliyim hep böyle kafamı dinlendirecek şeyler arardım, arada bir kafamı dinlemek için "Cem Karaca", "Barış Manço" dinlerim itiraf ediyim. Ama şimdilerde bir arkadaşımın paylaştığı bir video var daha önce rastlamadım, kafamı dinlendiriyor daha geniş düşünebiliyorum ve bu parçayı dinlediğimde boğazım düğümleniyor...

*Daha önce adını bile duymadım :O, çok rezil hissediyorum kendimi işte arpej...;

Ama ne olursa olsun daima House müzik :)

2 yorum:

  1. Anaaam. Ben paylaşmıştım dün eits'ı.
    Süpersin :)
    Your Hand In Mind'ı dene bi de canım. Hatta komple albümlerini indir. Pişman edicek bi grup değil (:

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.