Kullanıcı dostu.

31 Mart 2010 Çarşamba

Ada: Zombilerin Düğününü izledim.


Baya uzun zaman sonra ilk yazım. Neden yazmadım bilmiyorum .d

Daha önce sinema hakkında yani sinemamızın komedi dalı hakkında yazı yazmıştım onada nburada ulaşabilirsiniz.

Bu film'in fragmanını ilk izlediğimde acayip güldüm yani Türk kültürünün içinde zombi anlayışı yokki. Yani biz ülkecek ölülerin dirilmesini saçma buluruz, ama aksi gibi zombi türü filmler benim acayip hoşuma gidiyor.

Film'i temin ettiğimde sadece ilk 30 dakikasını izledim, filmin girişinde olucaklara haber veriyor yaralı adamı görüklerinde;

"Zombilerin için olmasın lan" gibi tepkiler basit bir filimi iyice basitleştiriyor. Filimde bolca küfür mecvut hatta çok yaratıcı küfürler var, Türk gencinin ettiği küfürler karşısında baya güldüm, ilginç bir yönü var. Filmi korku filminden ibirat biraz komedi tarafınada kaçtığı olmuş;

Bir çocuk zombiyi öldürüyor var : "Üsküdar çocuğuyuz oğlum biz"
Zombiyi gören biri : "Gel buraya s.kicem belanı"
Mezardan geçerken orada oturan dayıya : Afiyet olsun dayı"
ve zombilere i.ne yakıştırması yapan replikler.

Film çekim açısından bana birliğin çakma geldi çünkü canavar filminin çekim türüyle aynı el kamerası ile. Oyunculuklara pek birşey diyemem bu tip filmlerde tanınmayan oyuncuların kullanılması gayet doğal.

İzlenebilirlik açısından kötü bir film, boş bir korku filmi olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.