Kullanıcı dostu.

2 Şubat 2010 Salı

Otobüste Yer Versem mi Lan ?!.



Dün yani, 2 şubatlı günümde "Toplu taşıma araçlarına" bindiğini söylemiştim. Bu tip araçlarda kendimi hiçmi hiç rahat hissetmiyorum. Bu sadece araçlarda değil, Sağlık ocağı, fatura ödeme yerleri falan bana hiç güven verici gelmiyor. Özellikle fatura yatırım yerlerinde acayip derece kıllanıyorum sürekli ceplerime bakarım, birşey yürütülmüşmüdür diye. Aksi gibi böyle yerlerdede bütün işler yavaş yürür çok vakit geçiririm. Diğer bir şekilde kendimin özgüvenimi 0 olduğu yerlerden biride Toplu taşıma araçlarıdır.

Kulaklığımı takıp oradan kopmak isterim. Ama şu olay var ki, toplu taşıma araçlarında "yer verme kabusu" çekiyorum. Bayanlar biniyor otobüse böyle pırto tipli, başı türban şeklinde kapalı yer vermek istemiyorum. Kucağında, 3 tane bebek benim keyfimden keyif çalıyor. Senin kocanın kendini bilmezliği ile ben neden keyfimden olayım. Dün bindiğimdede öyle oldu. Adam seçiyorum artık şunamı bunamı yer versem diye düşünmüyorum eskiden düşünürdüm. Gazi biner, modern Türk kadını biner, kalkar yer veririm. Ancak bu tip insanlara yer vermemeye karar verdim.

Çok türlü insan görüyosun, kızların mal mal bakmlarını falan cidden salakça lan. Hepsi macera peşinde tuhaf.

Onu bunu bırakın Taksiye binin abi.

6 yorum:

  1. Tunahan Nalbantoğlu2 Şubat 2010 15:13

    öyle tipler bi de görgüsüzce yer istemiyorlar mı çok sinir bişi

    YanıtlaSil
  2. oha yer isteyinedemi var :D

    YanıtlaSil
  3. Tunahan Nalbantoğlu2 Şubat 2010 15:16

    olmaz mı ya insanlar iyice görgüsüz oluo

    YanıtlaSil
  4. Hadi kendisi için neyse de başkasının yerine yer isteyeni bile var. Otururken dürter ve "Şu bayana yer ver bakalım yeğenim" der hıyarağası. Bir de yüksek sesle söyler aracın en arkasındaki de duyar en öndeki de. Küfür etmek için mükemmel sebep. :D

    YanıtlaSil
  5. @Adsız: Umarım girip bunu okursun, dini değerlere o kadar büyük önem veriyorsun ve küfür kullanıyorsun, git istediğine yer ver, böyle yorumlar yaptığın zaman adsız kişilere cevap vermiyorum

    YanıtlaSil
  6. taksiye binin diyosun da,canım çok pahalı be :D
    Ben binerim otobüsüme,dolmuşuma. Yer de vermem. Hatta şu mantıkta düşünürüm "Daha önceden binseymiş" . Öyle ama. Banane be -.^

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.