Kullanıcı dostu.

1 Şubat 2010 Pazartesi

01 şubat 2bin 9 tarihli günün özeti.


-Sabah 13.30 sularında kalktım.
-Gönül isterdiki alıp oltamı balığıma gitmek ama annem cildimdeki sivilceler için doktora gitmemiz gerektiğini söyleyince planlarım suya düştü :P
-14.30 da hastanedeydik.
-Yaklaşık 2 saat orada kaldık. Sistem bozukmuş sanırım çok bekledik.
-Oradan toplu taşıma aracı ile geri döndük.
-Ben "herhangi bir karikatür dergisi gelmiştirmi lan" ümidi ile bir büfeye girdiğimde hiçbirinin gelmediğini gördüm.
-Oradan eve geçtim.
-Akşam üstüne kadar "Pes 2010" oynadım (Fena sardı bu oyun beni :D)
-Akşam duşa gircim
Günün Olayı:-Çıkıncada evde boş durdan ufak televizyonu odama taşıdım antente varmış evde şansıma onuda taktım tam yatağımın karşısında televizyon oldu şimdi :D. Kucağımda laptop :P karşımda televizyon : 6 Tane kanal çekiyor.
-Şimdide yatağımda bu yazımı yazıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.