Kullanıcı dostu.

5 Şubat 2010 Cuma

çözüm la olayı !

Kendimi bilmeye başladığım günden itibaren diğerlerinden farklı olma çabam vardı, sabah kalk mahalleye çık oyun oyna, kedi köpek kovala, çukur kaz, salıncağa bin, kavga et, derstte haylazlık yap vs vs... çok daha çoğaltılabilir.

Farklı olmaya farkında olmadan başladım sanırım öyle koşup oynamak bana göre değildi hiç bi zaman varsa yoksa çizgi filimlerim bilgisayarımdı. Tabii zaman geçtikçe yapılan olayların ve bunu takip eden farklılıklarımda değişti sanırım ortaokulda koşup eğlenmek, su savaşlarının içinde bulunmak bunlar benim çok nadir yaptığım şeylerden biridir, daha çok kafamın bastığı kadar siyaset yapar kendi dünyamı kurar, serviste millet itişip kakışırken korsanların olduğu bir hayal kurup eve gelene kadar onlarla kapışırdım, çok nadirde olsa insanları güldürür vs birşeyler yapardım.

Lisede durum sınıf atlamadı yine aynıydı, herkes 2. dönemin sonunda gömleğini dışarıya çıkartır, gravat varmı yokmu belli olmaya seviyeye gelirdi, gayet efendi olurum insanlar benimle dalga geçerdi takmazdım. Farklı olmak cidden zor insanlar beni diğerlerinden farklı olarak görmüyor olabilir ama ben kendimi farklı hissediyorum hoşuma hem gidiyor hem gitmiyor;
-Belki insanlar için daha iyisin -ama kesin olarak yalnızsın.

genç yaşta kafanı macera yaşamak için değilde dünya toplumlarınn meselelerini düşünüpte geçirirsen ileride anlatıcak birşeyide olmuyor insanın, buda kişiyi yalnızlığa sürüklüyor...

1 pozitif 1de negatif yani var evet evet çözdüm la olayı :)

*Farklıysan çok yeteneğin olur
*Farklıysan normal olana kadar yalnızsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.