Kullanıcı dostu.

30 Ocak 2010 Cumartesi

30 Ocak 2bin 10 tarihli günün özeti.

-Gece 3te yattım
-Sabah 12/1 gibi kalktım
-Kahvaltımı yaptım.
-Annem ekmek kızartmış çıtır çıtır onu yedim :)
-Teknik resim derdime gitmek için hazırlandım kulaklıklarımı taktım ve dışarıya çıktım.
-Teknik resim dersine 3te girip 5/6 gibi çıktım
-Tekrar kulaklıklarımı taktım.
-Hafif yağmur yağmaya başladı.
-Bu ayki Cnbc-e dergisinin reklamını görmüştüm içeriği güzeldi ve yağmurun altında dergi bayiğine gittim.
-Cnbc-e dergimi alırken gözüme uykusuz dergisinin özel olarak hatırlattığı, takvim ve Fırat karakterinin serisinin bir yerde olduğu paketi gördüm sonra onuda aldım.

-Hepsinin çantama koyduktan sonra evime geldim.
-Yemeğimi yedim.
-Biraz "Pes2010" oynadım
-Şimdide bu yazımı yazıyorum. Hadi iyi geceler.

1 yorum:

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.