Kullanıcı dostu.

28 Ocak 2010 Perşembe

Bu ülkede hırsız olmak için ev soymak gerekmiyor.



Efendim, bugun adını vermek istemeyen bir arkadaşım ile baya siyaset tartıştım. Genelde karşıt görüşte tartıştığım insanlar bir süre sonra seslerini yükselterek, bağırarak kendinlerini haklı çıkartmaya çalışıyorlar bende orada tartışmayı kesiyorum. Ama bu arkadaşım öyle değil, adabıyla konuşuyor, anlatıyor ve yorumluyor. İtiraf ediyim bazı konularda kendisi ile zorlandım :).

Beni efendi efendi dinleyip efendi efendi cevap verdiğin için kendisine teşekkür ederim :).


Aslında bu hırsızlık olayını çok geniş olarak düşünebiliriz ama ne o yazıyı yazabilicek kapasitem var, nede o yazıyı siz sıkılmadan tamamlayabilirsiniz. Bu ülkenin altında bir oyun olduğu artık bariz belli. Taraf gazetesini ele alalım, sürekli gündemi birşeyler işgal edip insanların kafalarını meşgul etmeye birebir bir yayın organı. Balyoz, çekiç falan çok saçma isimlerle yapılan planlar falan. Gerçekliği ne kadar doğru çok tartışılık. Ancak daha dün kurulmuş bir gazetenin böyle veriler bulup, yayınlaması cidden çok tuhaf. İnsanın akılına 2 türlü soru geliyor ?;

1-) Nereden buldun
2-) Bu bilgiyi kimden aldın


Tabii "nereden buldun" sorusu ükeyi karıştırmaya çalışan hırsızların cebine kadar gidiyor. Şu anki iktidar AKP'nin arada buharlaşıp giden parası var bunu iyi biliyorum. Şu ana kadar gelipte hangi iktidar çalmadı. Atatürk öldü, Özal geldi sonrası yaşadığımız hayatın temelleri atıldı. Ülkenin çoğu açlık sınırında, gençleri ve insanları salak salak sömürülen "Aşk-ı Memnu"da kim kime çakmış, Vampirin şeyi kimseye kalıyormu bellaya aşıkmı malına vurdumu diye ölen biten bir millet olduk. Millet böyle soyulmaya devam edilip böyle uyursa böyle olanları daha çok aferdersiniz ama sikerler. Bu ülkenin Sağıda, soluda hepsi çalıyor.

Türk milletnin kaba eti sıkışınca patlayası geliyor (Bıçak kemiğe dayanmışken Çanakkale - Kurtuluş Savaşları). Bu sefer o patlama duygularını yukarıdaki diziler filmler işgal etmiş olucak. Ben sizi görücem, Ben bu olanları neden görmedim nasıl oy verdim bunlara diye oy verdiğiniz eli kesiceksiniz.

He unutmadan bu ülkeye tekrardan ATATÜRK gibi lider gelse yine bir bok olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.