Kullanıcı dostu.

15 Ocak 2010 Cuma

Bile bile cahillik.

Şu sıralar yazılılarımdan dolayı pek blog'uma girip yazı yazamadım, birçok okuyucum "ne zaman yeni yazı ekleyeceksin" gibi tepkiler vermeye başladılar. Hatta bugun bloguma girdiğimde iş teklifi niteliğinde sayılabilicek bir yorumla karşılaştım. Hayallerimiz ve hayattaki sistem adlı yazımda Seval Ünver tarafından iş teklifi kıvamında bir yorum aldım :D HAVALARDA UÇUYORUM LAN :D acayip bir şekilde morelim düzeldi bu yorumu okuyunca teşekkür ediyorum kendisine :P. Bu kadar önsöz yeter...

Son zamanlarda ciddi ciddi farkında varmaya başladım genclerin büyük bir kısımı cahil. Açık söyleyyim cahil... Haa bunu derken ben çok şey biliyorum demek istemiş olmak istemiyorum... Ama cahik kalmamak için hergün yeni şeyler öğrenmek için birşeyler çabalıyorum.

Bugun birşeye tanık oldum, bir dersimizde bir hoca güzel bir fikirinden bahsetti, kitap okuma seviyesini arttırmak için güzel bir projeydi arkadan gelen sesler "kitap alsak geçermiyiz lan" böyle düşünen bir genç geleceğede sürekli her işi menfaat ile yapmaya alışır... Şu anda internet = google (bence.) İnsanın elinin altında google gibi bir bilgi ilah'ı varken bilgisayarı açıp sadece facebook'a girip takılmak cidden bile bile cahillik ve cehalet... Bazı yerlerde öyle insanlar varki bilgiye aç ve yukarıda örneğini verdiğim gibi insanlar...

Bu yazıyı okuduktan sonra "haklı lan çocuk" derseniz buradan hergün rastgele bir konu şeklinde okumaya başlayın :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.