Kullanıcı dostu.

20 Ocak 2010 Çarşamba

19 ocak 2bin Dokuz tarihli gün özeti.

-Sabah okula gitmek bahanesi ile uyandım.
-Ancak, ilk dönemin son günleri olması nedeni ile annemede danışarak okula gitmedim
-Yatağıma tam girerken, aklıma son zamanlarda hiç spor yapmadığım geldi. Yataktan fırladım, eşortmanlarımı giydim, bizim buralarda bir saha var adını bile bilmiyorum çevresinde insanlar koşsun diye alan yapılmış. Oraya giderek yaklaşık 45 dakika falan koştum.
-Terim soğumasın diye evede koşarak geldim.
-Eve geldiğimde saat 9 gibiydi.
-Annemi uyandırmadan bilgisayardan "boogeyman" filmini izledim. Sağlam bir gerilim filmi ama sonu daha iyi olabilirdi saçma bitti.

-Evde yapılıcak işlerin olduğunu görüp "ben yaparım" dedikten sonra üstümü sağlam giyinip işleri halletmeye gittim
(Yapılıcak işler)
-Elektrik faturası yatırılacak
-Çöpler atılacak
-Oradan çarşıya çıkılıp kitap ve oyunlar alınacak.

Evden çıktığımda ilk olarak evime uzak olan elektrik idaresine gittim ve fatura için sıraya girdim. Durumun rezaletliğini fotoraf karelerine dökmek isterken görevli "fotoraf çekemezsiniz" gibi bir tepki verdi. "peki beyfendi" dedim. Sonuçta oda onun görevi.
-Fatura sırası cidden rezalleti. İhtiyarın biri çaktırmadan önüme geçti. Kaç yaşına gelmiş nasıl saygı göstermesini bilmiyor, birşey demeyede değmez deyiyerek sesimi çıkartmadım.
-Faturayı ödedikten sonra binaya girmeden önce çıkarttığım kulaklıklarımı tekrar takıp müzik dinlemeye başladım(yol boyunca dinlediğim şarkıların listesi yazının sonundadır.)*
-Günün olay: Çarşıya girmeden cebimden çıkan sakızı ağzıma attım. Paketini çöpe atmak için bir çöp kutusu araken önümden bir Temizlik görevlisi geçti. Böyle bayaaa yaşını başını almış. Kutusunun içine attım... Yürürken "hala böyle gençler varmı ya" diye sorduğunu duydum...
-Çarşıya girdikten sonra birkaç tane gebze kırosuna rastladım. Giyinişleri falan yine beni içten içe güldürdü:).
-Kitapçıya girdim ve birkaç kitap baktıktan sonra daha önce aklımda olan "Dan Brown" adlı yazarın "Kayıp Sembol" kitabını aldım. Önceden bir arkadaşımdan almıştım sağa sola rahat atamıyordum birşey olur korkusundan. Bu kitabı okurken atabilirim.
-Ücretini ödedikten sonra, biraz daha yürüdüm ve bir cd dükkanına girdim. Futbol gıdamı almak istediğim için "Pes 2010"'u aldım 10 Tl verdim görevli kişi "bi tane daha alda düz olsun" dedi. Onun yanında "Street Fıghter IV"i aldım.

-Oradan bakkala uğrayarak evin 2 ekmek ve bir gazete ihtiyacını giderdim. Çıkarken "Penguen" dergisinin yeni sayısı gözüme takıldı bir tanede "penguen" aldım
.
-Eve geldiğimde, ilk önce "pes 2010"'u yükledim oynadım, takibinde "Street Fıghter IV" yükledim oynadım. Belimin ağrıdığını fark ederek. Kayıp sembole sarıldım ve salonda yaklaşık 70 sayfa okuduktan sonra yine bilgisayar başına geçtim.
Şimdide bu yazıyı yazıyorum.
-Birazdan çay demleyeceğim. Kendi çayımı içeceğim.:)...


*Müzik listesi.
~Shakira - Give It Up To Me ( Disco Fries Mix DRM )
~Norman Doray, Tristan Garner & Katherine - Technology Lasts Forever (Metsi Mash)
~Danzel & Desaparecidos - Pump It Up 2010 ( Lanfranchi & Marchesini Mix DRM)
~Morris - Desire (Club Version by Play & Win)
~Rihanna - Rehab ( Michel Extended Version)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.