Kullanıcı dostu.

23 Ocak 2010 Cumartesi

23 ocak 2bin 10 tarihli günün özeti.

-Bugunun yoğun bir gün olacağını bildiğimden dolayı saatimi akşamdan sabah 10a kurdum.
-Sabah kalktım, Pes 2010 oynadım
-Evden annemle birlikte çıktığım için planlarım aktası.
-Annemden ayrıldıktan sonra bir pastanye gidip yaklaşık 50 tane mum aldım. (Tekli satılmıyormuş çok almak zorunda kaldım.)
-Günün olayı:Çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günüydü ve moreli bozuktu. Daha önceden çiğ köfteyi çok sevdiğini bildiğimin için çiğ köfteden pasta yaptırtım ve İnanılmaz orjinal bir durum oldu. Mumlarıda çiğ köftenin üzerine diktirtim.

-Arkadaşım gelince çiğ köfte süprizinide yaptım. Gördüğü anda attığı kahkayı duymaya değerdi.
-Oradan çıktığımızda doğum gününde pasta yemediğini söyledi ve bir pasteneye gittik. Kendimize pasta söyledik ve daha önceden "pastaları ben ısmarlıcam" demesinden dolayı 16 Türk Lirasını ona ödettim.
-Arkadaşımdan ayrıldım ve eve geldim.
-Biraz "Kayıp sembol"ü okudum.
-Ailecek kahvaltı sofrasına oturduk.
-Yemeğimi yemiştimki mahalle arkadaşlarım "hadi lan dışarıda çok güzel kar yağıyor çık dışarı" gibi birşey söyledi ve üstümü sıkıca giyinip dışarıya çıktım
-Kayaktır, kar topudur karda güreştir her haltı yedik. Yine çok güldüm. Hasar olarak dudağım içten patladı.
-Eve geldim. Kendime çay demledim. Acayip yorgunum.
Şimdide çayımı yudumluyorum...

Özel Not: Yeni Çarşıdaki Sait Usta çalışanlarına çok teşekkür ederim. Beni kırmadıları büyük bir dertten kurtardılar. İstediğim pastanın mimarı yukarıdaki abimdir. Kendisine özel olarak teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.