Kullanıcı dostu.

26 Şubat 2011 Cumartesi

Zombi Fanatiği Olmak.

Saçma fazla saçma biliyorum. Bence sinema dünyasının üvey oğlu zombi dünyası. Aşırı başarılı yapıtlar arasında çok saçma komedi filmi düzeyinde yapıtlarda mevcut. Mevcut birkaç zombi filmi "enfeksiyon" filmi olarak geçiyor. Zombilerden soyutlaştırılmış şekilde anlatılan yorumlalanan adı farkı ama temel aynı filmler.

İstila filmleri hep hoşuma gitmiştir örnek vermek gerekirse "I am Legend " zombi filmi olmasada kıyamet filmleri arasında tek geçeceğim bir yapıt. Ama zombilerle ilgili film merakı zamanla kendini;
"acaba olurmu lan"
" olursa ne yaparım"

Gibi sorulara bıraktıkça bu konu kendini derinleştiriyor. Zombi oyunları filmleri kitapları dizisi derken bir bakmışsınız bir ortam içinde içinizdeki ses "zombi saldırısı olursa ne yaparım" diye soruyor.

Siz siz olun sakın şu 4 lüyü birlikte yapmayın;
Zombi filmleri
Zombi dizisi (The Walking Dead)
Zombi oyunu (Left 4 Dead 1/2)
 Zombi kitapları-bilim kurgu-(Günbegün Mahşer)

2 yorum:

  1. acaba bu fanatikliğin sebebi kişini yalnızlık isteği olabilir mi :)

    YanıtlaSil
  2. maalesef hepsini yaptım ve o soruyu ara ara sorup deliliğimin dibine vuruyorum. Zombi manyağı oldum çıktım :)Neyse ki son zamanlarda normal kitapların içine girerek insan doğamla uyum sağlamaya başladım :D

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.