Kullanıcı dostu.

12 Şubat 2011 Cumartesi

Ben Geldiiim.

Selamlar efendim;

En son yazımı 10 mayıs 2010 da yazmışım. Bunun tek sebebi YGS denen sınavdır. Sınav konusuna pek girmeyeceğim gerek yok gerilmeye. Laptopumun bazı hasarları vardı onları tamir ettirip eve kablosuz modem ve internet bağlantısı aldım her yerde kullanabiliyorum internetimi mutluyum.

Lise 4'e geçmiş bulunmaktayım gerektiği üzerede stajımı görüyorum. "Şekerpınar / Schneider Electric" firmasındayım gayette memnunun durumumdan. Pazarteside başlıyor 2. dönem.


Supernaturalın son sezonuna daha başlayamadım ne oldu ne bitti bilmiyorum bile. Merakta ediyorum ek kısa zamanda başlıcam. Cnbc-e bir ara reklamlarda denk gelmiştim "The Walking Dead" adlı dizi. Zaten bu tip zombi temalı dizi film ne olursa ilgimi geçiyor. Pazardan pazara ilk 3 bölümünü izledim sırada o var onada başlarım artık bu gece.

Onunlada 6 aydır mutluyum oğlum ben... 


Devamlı yazı girmeye özen göstericem. Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.