Kullanıcı dostu.

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Supernatural 5. Sezonun sonuna son 4 gün..

Evettt, uzun süredir bloguma girip birşeyler yazamadım. Daha önceki yazımda bir projeden bahsettim. Daha elim deymedi ona evde yattığım süreç içerisinde girmediğim yazılılar vardı onları anca tamamladım birazda keyifim estiği için bloguma giriş birşeyler yazma istediği duydum...

Ayağımın alçısıda alındı bu arada... 

Neyse konumuza dönelim. Hayatım boyunca beni 2 dizi inanılmaz şekilde kendine bağımlı hale getirdi ve beni çok ağlattı;


1-) Prison Break


2-) Supernatural

bu izlediğim dizilerde diğer izlediklerimin tadını alamadım konuları çok farklı ve çok sıra dışı. Prison break bittiğinden beri izlenicek dizi arıyordum ve sonunda bulmuştum Supernatural... Gelelim supernatural ile tanışma olayıma;

TNT adlı kanal o zamanlar çok yeni değildi -şimdide pek eski sayılmaz-. Bir gece kanalları gezerken Supernaturale takıldım ilgimi çekti Türkçe olduğu içindir belki. Baktım 2 kardeş var bunlar şeytan falan avlıyorlar bu tip konularda benim hoşuma gidiyor denebilir... 1/2 gece televizyondan takip ettikten sonra "yok arkadaş bu böyle" diyerek bir dizi sitesinde sezonlarını buldum ve izlemeye başladım her perşembe olsunda izlesem diye dua ediyorum...

Ama geli gelelimki bu perşembe yani 4 gün sonra 5 sezonunun son bölümü aslında son bölümden 2 gün önce 6. sezonun devam ediceğini duydum ki cidden öyle. Konu falan değişecekmiş sanırım... Bu son bölüm cidden süper olucak bu haftayı bu çekilir hale getiricek...
Kısa tanıtımı buradan izleyebilirsiniz...

Son yayınlan 22. bölümün fragmanında sam lucifer'a evet diyecek ve işler karışıcak Dean suratı darma duman olmuş halde bizi bekleyecek... Ağlarım artık bu sezonun sonunda kendime pek güvenmiyorum söyleyeyim. 







Şu 4 gün nasıl geçicek hiç bir fikirim yok :(   - Bu arada son bölümün adı "Swan Song" olucak galibaö-
Ayrıca 21. bölümde ölüm atlısının kısımında çalan şarkıyı buradan dinleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Prison Break son sezonuyla gözümden düşse de yine de bağımlılık yapan dizilerden biri olmuştur. Suoernature ise tnt denk gelip de sevemediğim izlemeye çabalayıp çabamla kaldığım tek dizi olmuştur ne yazık ki :( Türkçe dublaj oldu belki de soğutan,dizilerin dublajlı hallerini sevmiyorum. Fringe, yeni favorim :) İzledin mi hiç?

    YanıtlaSil
  2. Hayır malesef hiç izledim, laptopum ve internetim eve yeni girdi tekrardan ne zamandırda yazı yazmıyorum :). Tekrardan izlediğim diziler hakkında bir yazacağım sizin önerdiğiniz diziyide not aldım başlarım en yakın zamanda :).

    YanıtlaSil

Düzgün ve Türkçe kurallarına yorum yaptığınız sürece can ciyer kuzu sarmasıyız.